Blogul s-a mutat pe www.topcoaching.ro

joi, 10 ianuarie 2019

CREZI CĂ ESTE POSIBIL SĂ CONVINGI PE CINEVA DE CEVA?

Mesajul zilei de azi, Joi, 10.01.2019






Explicație - pentru cel/cea care citește prima dată

Am vorbit cu o persoană dragă mie despre mesajele zilei. Și m-a sesizat că i se pare cam încurcat ceea ce este pe aici. După ce i-am explicat ce vreau prin mesajele zilei m-a atenționat să dau aceste explicații mai departe ție, Omule Bun care citești acum. Mulțumesc prietenei mele pentru că și-a exprimat părerea și m-a făcut să înțeleg ce am de făcut pentru ca mesajele mele să ajungă mai bine la tine, cititorule.

Sunt convins că te-ai întrebat, de foarte multe ori: ”De unde știu că spiritualitatea funcționează? Cum pot afla ce sunt eu? Dar realitatea?”

Deci, intenția mea este să îți transmit cele mai valoroase cărți din domeniul spiritual și al dezvoltării personale. Spun valoroase pentru că citind aceste cărți vei afla răspunsurile atât la întrebările de mai sus cât și la multe-multe altele. 

Și pentru că știu că ești un om ocupat, și că îți este dificil să citești toate cărțile în câteva zile, fac acest lucru prin citate zilnice din aceste cărți. Astfel, dacă pui cap la cap toate pasajele dintre ghilimele, tu de fapt vei ajunge să citești aceste trei cărți acuma și altele, la fel de valoroase, în următoarea perioadă: 

1. ”Biologia credinței” - autor Bruce Lipton - este pentru cei care vor să știe mai mult și pentru care demonstrațiile științifice au un rol principal în a da credință lucrurilor pe care le citesc;
2. ”Introducere generală la cursul de miracole” - autor Kenneth Wapnick - aici va urma și cursul propriu-zis, care după părerea mea este cel mai puternic instrument de folosit pentru realitatea de zi cu zi, din tot ceea ce am reușit eu să parcurg până acum;
3. ”Autosugestia” - autor Emile Coue - este pentru cei care vor să lucreze cu ei înșiși spre vindecarea de boli.

Ceea ce apare scris la capitolul Rugăciunea zilei sunt recomandări personale, bazate pe studiul marilor maeștri spirituali și aplicarea învățămintelor lor în viața ultimilor mei 10 ani de existență. Și, pe lângă recomandări, îți ofer și soluții practice la ceea ce ai șanse foarte mari să întâlnești zilnic. 

Dar să revenim la treabă! Deci,


Gândul pozitiv al zilei

”Unii receptori răspund la semnale fizice. Un exemplu este un receptor de estrogen, care este proiectat special pentru a fi complementar formei şi distribuţiei sarcinii electromagnetice într-o moleculă de estrogen. Atunci când estrogenul se află în vecinătatea receptorului său, receptorul de estrogen se fixează pe acesta, cu siguranţa cu care un magnet adună agrafele pentru hârtie.
Odată receptorul de estrogen şi molecula de estrogen legate într-o angrenare perfectă, sarcina electromagnetică a receptorului se schimbă, iar proteina trece la conformaţia ei activă. La fel, receptorii de histamine sunt complementari cu forma moleculelor de histamine, iar receptorii de insulina sunt complementari cu forma moleculelor de insulină, etc.”
Bruce Lipton - ”Biologia credinței”


Rugăciunea zilei

Să presupunem că discuți cu un bărbat, pe numele lui X (ca să fie mai ușor de înțeles). De asemenea, să presupunem că ai citit o grămadă de cărți cu titlurile în genul ”Cum să îi convingi pe alții”. Și vrei ca prin discuția cu X să îl convingi că extratereștrii există. Îți va fi imposibil să îl convingi!

În realitatea obiectivă, procesul are loc astfel:
1. tu aduci niște enunțuri în discuție (prezinți punctul tău de vedere);
2. X analizează ce zici tu;
3. X compară ce zici tu cu convingerile lui despre extratereștrii;
4. la final X îți prezintă varianta lui, care are zero puncte de tangență cu varianta ta.

De fapt, X îți va spune ce crede el despre existența extratereștrilor. Și aici sunt 2 variante:
1. este de acord cu tine că extratereștrii există - și atunci e posibil să crezi că tu l-ai convins (ceea ce este fals);
2. este împotriva existenței extratereștrilor - și tu s-ar putea să mai insiști ca să îl convingi (cea mai mare greșeală).

În concluzie, este imposibil ca un om să convingă pe un alt om de ceva!



Pentru detalii despre cum să acționezi eficient în cadrul unei discuții

sună-mă și programează-te la o discuție gratuită de 30 de minute cu mine.

www.topcoaching.ro

Gabriel Katona

0753 639038




Mulțumesc și sunt recunoscător tuturor celor care își conduc discuțiile fără a dori să convingă sau să fie convingători. Căci, în final, totul într-o discuție depinde de convingerile celui/celor cu care discuți.

Așa să fie!
Acum!


În această zi din viața ta cred că Dumnezeu ar vrea ca tu să știi...

”Dacă încerci să îmi faci rău înseamnă că, pe moment, nu te consideri cuprins de Iubirea lui Dumnezeu. Nu te legitimezi, pe moment, ca Fiu al lui Dumnezeu. Nu crezi că Dumnezeu îți este Tată și, fiind în starea eului, te vei simți amenințat și vinovat. Vei simți că Dumnezeu este pe urmele tale. Și singurul mod de  a face față acestei vinovății este să îți ataci fratele - un lucru pe care vinovăția îl face întotdeauna. De aceea, faptul că mă insulți sau mă ataci spune în realitate: ”Te rog învață-mă că greșesc. Învață-mă te rog că există un Dumnezeu care mă iubește și că sunt fiul Lui. Arată-mi te rog că iubirea, pe care o cred imposibilă la adresa mea, există cu adevărat.” ”
Kenneth Wapnick - ”Introducere generală la cursul de miracole”


Citatul zilei

” ”După cum ți-am explicat, imediat cum vei simți că-ți revin durerile spune-ți: ”Trece, trece, trece!”. Spune-ți repede, ca un foc de baraj. Trebuie să înveți cum să-ți faci autosugestia și după mai multe lecții nu vei mai avea nevoie de mine; afară de cazul, bineînțeles, în care vei crede că mai ai nevoie.” ”
Emil Coue - ”Autosugestia”


Stimate Omule Bun, îți mulțumesc pentru că și astăzi ai acordat atenție acestui mesaj. Îți urez să îl folosești cu răbdare, înțelepciune și perseverență pentru a reuși să îți creezi un viitor minunat.


Ce poți face mai departe?


1. Poți rămâne doar cu parcurgerea acestui mesaj, ca pe ceva frumos în viața ta. Și atunci vei trăi la fel ca și până acum, la care adaugi puțină frumusețe.


2. Poți aplica singur ceea ce citești în aceste mesaje. Zilnic. Și atunci, garantat, viața ta va deveni mai bună.


3. Poți decide să lucrăm împreună o perioadă, până când îți creezi un obicei zilnic, sănătos. Și atunci rezultatele tale vor fi cele mai bune. Lasă-mi un comentariu mai jos.


Pe mâine!

Gabriel Katona


P.S. Îți urez o zi și un viitor cu miracole! Și scrie-mi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu