Blogul s-a mutat pe www.topcoaching.ro

luni, 7 ianuarie 2019

O VIAȚĂ REUȘITĂ - CUM REZOLVI EFICIENT TRIUNGHIUL MINTE-CORP-SUFLET? - Episodul 3

Mesajul zilei de azi, Luni, 07.01.2019






Explicație - pentru cel/cea care citește prima dată

Am vorbit cu o persoană dragă mie despre mesajele zilei. Și m-a sesizat că i se pare cam încurcat ceea ce este pe aici. După ce i-am explicat ce vreau prin mesajele zilei m-a atenționat să dau aceste explicații mai departe ție, Omule Bun care citești acum. Mulțumesc prietenei mele pentru că și-a exprimat părerea și m-a făcut să înțeleg ce am de făcut pentru ca mesajele mele să ajungă mai bine la tine, cititorule.

Sunt convins că te-ai întrebat, de foarte multe ori: ”De unde știu că spiritualitatea funcționează? Cum pot afla ce sunt eu? Dar realitatea?”

Deci, intenția mea este să îți transmit cele mai valoroase cărți din domeniul spiritual și al dezvoltării personale. Spun valoroase pentru că citind aceste cărți vei afla răspunsurile atât la întrebările de mai sus cât și la multe-multe altele. 

Și pentru că știu că ești un om ocupat, și că îți este dificil să citești toate cărțile în câteva zile, fac acest lucru prin citate zilnice din aceste cărți. Astfel, dacă pui cap la cap toate pasajele dintre ghilimele, tu de fapt vei ajunge să citești aceste trei cărți acuma și altele, la fel de valoroase, în următoarea perioadă: 

1. ”Biologia credinței” - autor Bruce Lipton - este pentru cei care vor să știe mai mult și pentru care demonstrațiile științifice au un rol principal în a da credință lucrurilor pe care le citesc;
2. ”Introducere generală la cursul de miracole” - autor Kenneth Wapnick - aici va urma și cursul propriu-zis, care după părerea mea este cel mai puternic instrument de folosit pentru realitatea de zi cu zi, din tot ceea ce am reușit eu să parcurg până acum;
3. ”Autosugestia” - autor Emile Coue - este pentru cei care vor să lucreze cu ei înșiși spre vindecarea de boli.

Ceea ce apare scris la capitolul Rugăciunea zilei sunt recomandări personale, bazate pe studiul marilor maeștri spirituali și aplicarea învățămintelor lor în viața ultimilor mei 10 ani de existență. Și, pe lângă recomandări, îți ofer și soluții practice la ceea ce ai șanse foarte mari să întâlnești zilnic. 

Dar să revenim la treabă! Deci,


Gândul pozitiv al zilei

”Există multe proteine integrale de membrană, care au multe nume diferite, însă ele pot fi subîmpărţite în două grupe funcţionale: proteine receptoare şi proteine efectoare. Proteinele receptoare sunt organele de simţ ale celulei, echivalentul ochilor, urechilor, nasului, al papilelor noastre gustative etc. Receptorii funcţionează ca nişte „nano-antene" moleculare, acordate pentru a răspunde la anumite semnale din mediu. Anumiţi receptori se extind în interior, de la suprafaţa membranei, pentru a monitoriza mediul intern al celulei. Alţi receptori se extind de la suprafaţa exterioară a celulei, monitorizând semnalele externe.”
Bruce Lipton - ”Biologia credinței”


Rugăciunea zilei

În episodul trecut, nr. 2, am văzut care este prima condiție de rezolvare eficientă a triunghiului minte-corp-suflet. Și anume, dezvoltarea în paralel și în același ritm a tuturor celor 3 laturi.

A doua condiție de rezolvare eficientă a triunghiului este perseverența. Ce vreau să spun prin asta? Odată ce ai început să faci o activitate pentru dezvoltarea corpului, de exemplu exerciții de fitness, atunci trebuie să menții programul de exerciții toți anii care urmează, tot restul vieții. La fel pentru activitățile pe care ți le stabilești pentru dezvoltarea sufletului și a minții.
Ce se va întâmpla când vei întrerupe exercițiile? Corpul va avea o cădere de performanță. Cu cât întrerupi mai mult timp exercițiile cu atât mai mare va fi căderea și cu atât mai greu va fi de recuperat în momentul în care vei reîncepe.

Va urma...

Pentru un program personalizat, al tău, despre cum să acționezi eficient acest triunghi în scopul unei vieți sănătoase

sună-mă și programează-te la o discuție gratuită de 30 de minute cu mine.

www.topcoaching.ro

Gabriel Katona

0753 639038


Mulțumesc și sunt recunoscător tuturor celor care vor reuși să fie perseverenți în ceea ce fac. Degeaba ideea este grozavă, degeaba vizualizarea este minunată, căci pe lângă acestea mai trebuie și perseverență pentru atingerera scopului stabilit.

Așa să fie!
Acum!


În această zi din viața ta cred că Dumnezeu ar vrea ca tu să știi...

”Știu că indiferent ce spui, chiar dacă e adevărat la un anumit nivel, la un nivel mai profund nu mai poate fi adevărat pentru că știu că sunt un Fiu al lui Dumnezeu și, de aceea, Tatăl meu mă iubește pe deplin. Este imposibil să faci ceva sau să spui ceva care să îmi răpească acest lucru.”
Kenneth Wapnick - ”Introducere generală la cursul de miracole”


Citatul zilei

” ”Zici că ai o hernie? Ei bine, ea se poate vindeca, ea trebuie să se vindece. Inconștientul dumitale va face în așa fel ca ruptura ce o ai în peritoneu să se cicatrizeze puțin câte puțin. Gaura va deveni în fiecare zi tot mai mică, până se va închide și nu vei mai avea hernie.” ”
Emile Coue - ”Autosugestia”


Stimate Omule Bun, îți mulțumesc pentru că și astăzi ai acordat atenție acestui mesaj. Îți urez să îl folosești cu răbdare, înțelepciune și perseverență pentru a reuși să îți creezi un viitor minunat.


Ce poți face mai departe?


1. Poți rămâne doar cu parcurgerea acestui mesaj, ca pe ceva frumos în viața ta. Și atunci vei trăi la fel ca și până acum, la care adaugi puțină frumusețe.


2. Poți aplica singur ceea ce citești în aceste mesaje. Zilnic. Și atunci, garantat, viața ta va deveni mai bună.


3. Poți decide să lucrăm împreună o perioadă, până când îți creezi un obicei zilnic, sănătos. Și atunci rezultatele tale vor fi cele mai bune. Lasă-mi un comentariu mai jos.


Pe mâine!

Gabriel Katona

P.S. Îți urez o zi și un viitor cu miracole! Și scrie-mi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu