Blogul s-a mutat pe www.topcoaching.ro

duminică, 13 ianuarie 2019

CUM REZOLVI UN CONFLICT CU ȘEFUL LA SERVICIU? - Episodul 2

Mesajul zilei de azi, Duminică, 13.01.2019






Explicație - pentru cel/cea care citește prima dată

Am vorbit cu o persoană dragă mie despre mesajele zilei. Și m-a sesizat că i se pare cam încurcat ceea ce este pe aici. După ce i-am explicat ce vreau prin mesajele zilei m-a atenționat să dau aceste explicații mai departe ție, Omule Bun care citești acum. Mulțumesc prietenei mele pentru că și-a exprimat părerea și m-a făcut să înțeleg ce am de făcut pentru ca mesajele mele să ajungă mai bine la tine, cititorule.

Sunt convins că te-ai întrebat, de foarte multe ori: ”De unde știu că spiritualitatea funcționează? Cum pot afla ce sunt eu? Dar realitatea?”

Deci, intenția mea este să îți transmit cele mai valoroase cărți din domeniul spiritual și al dezvoltării personale. Spun valoroase pentru că citind aceste cărți vei afla răspunsurile atât la întrebările de mai sus cât și la multe-multe altele. 

Și pentru că știu că ești un om ocupat, și că îți este dificil să citești toate cărțile în câteva zile, fac acest lucru prin citate zilnice din aceste cărți. Astfel, dacă pui cap la cap toate pasajele dintre ghilimele, tu de fapt vei ajunge să citești aceste trei cărți acuma și altele, la fel de valoroase, în următoarea perioadă: 

1. ”Biologia credinței” - autor Bruce Lipton - este pentru cei care vor să știe mai mult și pentru care demonstrațiile științifice au un rol principal în a da credință lucrurilor pe care le citesc;
2. ”Introducere generală la cursul de miracole” - autor Kenneth Wapnick - aici va urma și cursul propriu-zis, care după părerea mea este cel mai puternic instrument de folosit pentru realitatea de zi cu zi, din tot ceea ce am reușit eu să parcurg până acum;
3. ”Autosugestia” - autor Emile Coue - este pentru cei care vor să lucreze cu ei înșiși spre vindecarea de boli.

Ceea ce apare scris la capitolul Rugăciunea zilei sunt recomandări personale, bazate pe studiul marilor maeștri spirituali și aplicarea învățămintelor lor în viața ultimilor mei 10 ani de existență. Și, pe lângă recomandări, îți ofer și soluții practice la ceea ce ai șanse foarte mari să întâlnești zilnic. 

Dar să revenim la treabă! Deci,


Gândul pozitiv al zilei

”Voi aborda acest subiect mai pe larg în capitolul care urmează, dar acum aş dori să subliniez faptul că deoarece receptorii pot citi câmpurile energetice noţiunea că numai moleculele fizice pot avea un impact asupra fiziologiei celulei este depăşită. Comportamentul biologic poate fi controlat de forţe invizibile, cum ar fi gândul, la fel de bine cum poate fi controlat prin molecule fizice, cum ar fi penicilina - şi acest fapt furnizează bazele ştiinţifice pentru medicina energetică, fără medicamente.”
Bruce Lipton - ”Biologia credinșei”


Rugăciunea zilei

A doua condiție pentru rezolvarea conflictului cu șeful tău este să îți păstrezi calmul. Șeful tău are un interes. La fel ai și tu. Interesele voastre sunt comune și faptul că ați ajuns la conflict înseamnă că sunteți mai puțin clarificați despre cum ar trebui să le exprimați, adică pe ce ton. Dacă șeful tău se enervează și ridică tonul tu trebuie să rămâi calm. Rămâi calm, lasă-l să se șampanizeze și gândește-te că vrei să ajungeți la punctul comun. Doar atât, în această fază.

Urmărește episodul 3 ca să vezi fazele viitoare.

Va urma...

Pentru detalii despre cum să acționezi eficient în cadrul unui conflict cu șeful tău

sună-mă și programează-te la o discuție gratuită de 30 de minute cu mine.

www.topcoaching.ro

Gabriel Katona

0753 639038


Mulțumesc și sunt recunoscător tuturor celor care vor discuta cu șefii lor de pe poziții comune, de a găsi soluții convenabile ambelor părți.


În această zi din viața cred că Dumenzeu ar vrea ca tu să știi...

”Deoarece pe moment mă identific cu Iubirea lui Dumnezeu, cum aș putea reacționa altfel decât încercând să acord această iubire?
Forma concretă în care voi reacționa la atac e la latitudinea Spiritului Sfânt. Dacă gândesc cu mintea corectă  Îl voi ruga și îmi va arăta cum trebuie să reacționez. Forma în care mă port e lipsită de importanță. Nu avem de-a face cu un curs de bună purtare sau de conduită ci cu un curs de schimbare a gândirii.”
Kenneth Wapnick - ”Introducere generală la cursul de miracole”


Citatul zilei

” ”Tot ceea ce vine cuiva la date fixe și-a dat singur, artificial. Era o vreme când toate cucoanele aveau nevricale la zi fixă pentru că în copilărie auzeau în casă: mătușa G, vara D, suferă de nevricale. Copila își făcea reaua autosugestie că va avea și ea nevricale când va fi mare.” ”
Emile Coue - ”Autosugestia”


Stimate Omule Bun, îți mulțumesc pentru că și astăzi ai acordat atenție acestui mesaj. Îți urez să îl folosești cu răbdare, înțelepciune și perseverență pentru a reuși să îți creezi un viitor minunat.


Ce poți face mai departe?


1. Poți rămâne doar cu parcurgerea acestui mesaj, ca pe ceva frumos în viața ta. Și atunci vei trăi la fel ca și până acum, la care adaugi puțină frumusețe.


2. Poți aplica singur ceea ce citești în aceste mesaje. Zilnic. Și atunci, garantat, viața ta va deveni mai bună.


3. Poți decide să lucrăm împreună o perioadă, până când îți creezi un obicei zilnic, sănătos. Și atunci rezultatele tale vor fi cele mai bune. Lasă-mi un comentariu mai jos.


Pe mâine!

Gabriel Katona


P.S. Îți urez o zi și un viitor cu miracole! Și scrie-mi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu